One's destination is never a place but a new way of seeing things.

Kom nyss ut från duschen efter träningspassen på träningsvärk1 och sitter nu och väntar på att Anna ska komma hem från Malmö så jag kan prata lite strunt med henne innan jag går och lägger mig. Hon har varit där nere hela helgen och hälsat på våran storasyster Rebecca som fyller år idag! Jag väntar med att åka ner tills jag är tillräckligt gammal nog för att följa med på utelivet!
Jag började istället dagen med att se starten på Vasaloppet och tog sedan en härlig promenad med mamma. Vi hälsade även på mormor och såg de första glida i mål. Annars har jag bara slappat här hemma istället för att plugga fysik som jag borde gjort. Har prov på tisdag så bäst att se till att man kan det, får kolla igenom det i morgon helt enkelt. Har också lite inlämningsuppgifter som måste vara klara innan fredag som jag måste se till att få gjorda. Imorgon blir alltså en riktig plugg-dag för min del märker jag. Ska få allt gjort så snabbt som möjligt så jag slipper ha det att tänka på resten av veckan.
Pappa och syster från en lunch på guldkant för någon vecka sedan. Den fina rosen fick jag av min gulliga syster på Alla hjärtans dag, och den står än idag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0