Påskafton

Jag har redan börjat min påsk och åt upp mitt påskägg redan ett par dagar sedan. Där inne gömmde det sig också en biobiljett som dock inte vill försvinna lika snabbt. Vill se trollkare från Oz, så måste hitta någon som inte redan sett den! 
Annars så ska ju påsken spenderas med familjen. Så igår bjöd mormor & morfar på gottigheter, idag träffade jag min syster från malmö över en lunch och i morgon ska jag till pappa och träffa hela familjen som är samlad där! Jag har sånn tur med en så fin liten familj som jag har♥ mamma har även gett sig på att laga lite påskmat som jag snart ska njuta av. Sedan ikväll drar jag till Rebecca och träffar mina rara brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0