So what's the point in getting your hopes up, when all you're ever getting is choked up?

Haft en ganska långsamm dag. Hade två korta och tidiga lektioner, slutade redan vid halv elva. Tog ett träningspass på Actic och efter det gick jag hem för att duscha och åt en god lunch. Vandrade tillbaka till skolan i solskenet för att lyssna på en ingenjör i en kvart - hur onödigt som helst. 
Har också spenderat lite tid med mamma idag. Övningskörde, promenerade lite och lagade en god middag. Har också städat upp lite i mitt rum som behövs i princip varje dag, är bäst på att slänga kläder omkring mig.
Nu ska jag lägga mig och börja läsa boken Dracula. Vet inte hur många böcker vi ska tvingas läsa på svenskan i skolan men håller iallafall tummarna på att denna är bättre än de förra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0