Söndagsvila och halsont.

Är inte alls trött nu bara för att jag i princip bara legat och kollat på film hela dagen. Har inte kunnat gå ut på hela dagen bara för att min hals har hakat upp sig lite. Fuskade dock lite på kvällen för att åka en sväng till mormor och prata lite, men annars har jag bara legat i soffan. Har inte fått så mycket gjort på plugget heller, orkade helt enkelt inte ta tag i det. Så spanska provet i morgon ser jag fram emot...
Är ju typiskt att min hals ska börja krångla nu så här nära till Sälen. Får hoppas på att jag vaknar upp helt återställd i morgon bitti! Annars så får jag väl leva på noni, ingefära te och strepcil tills det går över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0