Höstlov

fint med höstlov oh bara slippa gå till skolan varje dag,

första helgen spenderades i Göteborg med Tess, hennes pappa, Carro & sötaste nellie!
vi bodde hon hennes pappas bror & såg tusen filmer & gick på konsert på Mustasch, haha hade typ inte hört dom innan men tyckte dom va bra fan, inte riktigt min smack av musik men dom hade något speciellt :)
gick även på stan & inhandlade kläder som jag tyckte va söta, &superkul hade vi värkligen,
Emmy <3 Tess <3 Göteborg!

sedan på måndagen va jag men blandannat tess khalid cissi jullan jolla essan & fler kom sedan med, blev inte riktigt som jag trott men blir det någonsin det?

aja, nu är jag iaf påväg med Anna sister den bästa! & Pappaa till Stockholm för att hälsa på mina kusiner, & gå på dramaten för min ena kusin ska va med där, & så såklart ska jag & anna gå på staan :D
kommer hem på torsdag iaf,
puss ha det bäst för det ska jag iaf försäka ha utan er gullungar där hemma & ni vet vilka jag menar:)!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0