18 juni - skolavslutning

Tess kom till mig på morgonen, då vi fixade oss tillsammans. hennes pappa skjutsade oss sedan till skolan i caben(h)
i skolan gick alla oh kolla på någon avslutning & sedan möttes klassen i klassrummet där vi fick våra betyg oh blev rätt nöjd med 1 g, 15 vg & 1 mvg :) efter det hämtade mamma mig & tess oh vi åkte hem till mig för att äta jordgubbar! mumsigt
drog sedan till kina för att äta med familjen & tess och hennes familj skulle med dit så det blev perfekt :D
åkte till mormor en timma oh sedan hem till mig dit också tess kom och vi fixade om oss lite tillsammans
sedan på kvällen blev det väldigt mycket att gå haha, oh inte precis vad vi planerat men det var rätt kul :) drog också in till stan sedan & så åkte jag hem med mamma runt 2
PUSS
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0