12 september

Lördagen blev först stan med anna&linn en snabbis på dagen och sedan satte vi oss oh tog en kaffe & då gjorde ellen oss sällskap också:)
jag oh anna drog senare tillbaks till piper och senare på kvällen drog vi till tess&louise där också linn,ellen&malin var och senare på kvällen kom också lukas och jesper, vi spelade gitarr hero oh drickspel och det blev också en hel del dans och snack!
jag och anna kom väl hem runt halv 5 oh då somna jag direkt nästan kan jag lova. men ändå sov jag inte alls länge i morse så är fortfarande trött, men idag blir det väl att träffa irini idag en stund oh snacka och sedan blir det nog att åka hem oh fixa lite hos mamma eftersom jag inte varit där på länge nu,













fler bilder kommer senare när louise lagt in dem på sin dator:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0