26 september

igår var det en lite seg söndag med mycker guitar hero hemma hos tess på dagen och senare drog vi två in till stan för vi bara kände att vi var tvungna att hitta på något så vi drog in till stan och tog en kaffe, eller ja ska inte bäretta hela historien men man kan säga att det var varken min eller tess turdag haha :D
drog sedan och träffade hising en stund och snackade med han, eller ja tess var så damp så det gick inge vidare haha, sedan faila vi igen när vi skulle tanka eftersom jag inte fick upp tanklocket (y) är ju så stark när jag låser det eller vad man säger så fick inte upp det helt enkelt (a)
när man sedan kom hem såg jag filmen Farsan med anna, och sedan när man väl ville sova gick det ju knappt för den jävla mensvärken, fyfan

men iaf, det är måndag idag och det var lika segt som vanligt i skolan, om inte värre och eftersom man fick dåliga nyheter efter så blev det ju inte bättre,
efter skolan så tränade jag iaf med irini och byggde muskler såklart!
därefter träffade jag tess och vi drog ner till stan, träffade även linn & ellen och snackade med dom en hel del innan man nu åkte hem för att sova tidigt ikväll förmodligen eftersom jag var så trött idag i skolan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0