12 april

kom nyss hem från en rätt okej dag, skulle precis göra lite smoothie med anna då strömmen i hela huset gick när vi satte i kontakten till mixern. vi letade fram en fiklampa och drog igång proppen igen men det hände samma sak igen när vi satte i mixern. vi skulle då testa att byta uttag men när jag skulle flytta den så märke jag att det började rinna vaniljyoghurt över hela mig, alltså hade mamma inte satt i botten när hon diskat den så det rann över rätt mycket.. hela köket vart fullt av yoghurt och det blev ingen smoothie till oss:( nu är det väl tredje gången mixern blir förstörd? skillat!

iaf min dag började med att jag kollade på moppen med tess, pappa fixade elen & behövs bara lite reservdelar och vi är på bannan igen! blev sedan en sväng på stan med irini med två inköp, en vit blus & ett skärp.
träffade sedan linn anna ludde olle & carl och vi drog oss till mejeriet en sväng. kom väl hem för någon timma sedan och ska väl göra något nödvändigt innan jag kryper till sängs, läsa igenom bildprovet kanske och har ju nationella i engelska i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0