15 mars

So if you're lonely
You know I'm here waiting for you

dagen har varit helt underbar! egentligen har den varit som precis alla andra bara att jag och tess inte kunnat sluta skratta! fyfan, denna dag kommer sitta kvar i månader. hade en toppen lunch då vi åkte ner till stan och tess köpte nudlar, satte oss i solen och hade allmänt damp... ta ta, sno sno! näää men vad håller du på med..!
hahaahhahaha
iaf, efter skolan drog jag & tess ner till mejeriet, träffa även sebbe,carl & olle en snabbis. åkte sedan hem till henne och käka och sedan tillbaks, då satt vi mest bara och snackade och garvade ihjäl oss för ingenting?
kg kom även sedan och det blev ännu mer garv då tess tog hans hjälm så han fick ha hennes, nej men fyfan va sött det blev! kommer alltid bli på bra humör när jag tänker påt hahah

just nu e jag hemma igen, ska plugga men sitter mest oh fryser så får väl svepa in mig i täcket på någe sätt så länge? imorgon är det iaf ledigt från skolan men kommer ändå nog mest plugga så är ju inte så stor skillnad, jäkla nationella prov! man vet ju heller inte va det är man ska kunna, cp


toppen lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0