17 mars

kom nyss hem ifrån rasmus, var där med irini såklart och först var även nilsen där och sedan kom mattis, vi hade det trevligt genom att visa våra muppiga sidor och lyssna på musik :)

annars var också resten av dagen rätt nice, nationella i fysik gick då inte fullt så bra och kändes som jag hade pluggar ihjäl mig i onödan?
tränade också efter skolan, eller sprang/joggade hela tiden bara. irini,elin,samer&emil tränade samtidigt så blev att snacka lite med dom också. drog iaf ner till stan därefter och inhandlade en moppehjälm & en tröja (y) tummen upp!


googlebild,
blev att inhandla en extrahjälm eftersom min andra inte var fullt så snygg. känns dock lite onödigt att lägga pengar på saker jag själv inte ens kommer använda så blev en billigare för drygt 500 kr, men dom som sitter bakom syns ju också liksom såå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0