You give me hope when I was hopeless

Vaknade upp för någon timma sedan med Natalie jämte mig. Bra start på dagen! Vi har tagit oss en härlig frukost och nu är Natalie påväg att lämna mig redan, hon ska iväg på träning. Så jag ska väl också ta tag i det och dra mig till Actic om en stund. Men först ska jag se ett avsnitt Vampire Diaries och låta frukosten sjunka ner lite.

Kvällen igår spenderade jag alltså precis på det sättet jag ville till slut; i min säng framför film. Natalie som sällskap var ju som alltid ett stort plus! Fast innan vi landa i sängen hade jag även trottsat min trötthet för att göra Natalie sällskap när hon åt pizza på Acapulco, då jag också träffade Irini en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0