Ska försöka bli bättre på detta.

 
Sitter hos Natalie och gör henne sällskap medan hon pluggar lite naturvetenskap. Själv så hade jag redan gått från skolan när hon smsade så jag är plugg-lös. Ska kanske inte klaga men när man ändå sitter här redo skulle det inte vara helt fel att göra lite nytta. Tog med mig min lilla data som inte varit påslagen på en evighet. Kände att det var dens tur nu när min vanliga data har gjort sitt. Varnar mig att säkerhetskopiera så fort jag stänger på den och säger att den ska kracha när som, seg som bara den med.
 
Annars så rullar allt på som vanligt. Var med Irini igår, vi vandrade omkring på stan för att köpa julklappar. Slutade med att vi inte hittade någonting så vi gick hem till henne och myste ner oss i hennes säng framför Prison Break istället. Mycket hetare!
Har också varit på årets första julbord på restaurangskolan och försökt att underhålla mig så mycket som möjligt i brist på annat. Är inte så mycket plugg just nu direkt och skolan rullar på bra. Hade utvecklingssamtal i måndags som inte kunde blivigt så mycket bättre. Bara två prov kvar ínnan jullovet, känns skönt. Vet dock inte riktigt vad som måste göras men det brukar ju gå fint med att bara göra sitt bästa och försöka få in så mycket som möjligt i huvudet.
 
Exakt två veckor tills jag drar iväg till värmen idag, känns underbart skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0