Grattis världens bästa mamma!

Mammas födelsedag som sagt och hon blir ett år äldre idag, men för mig är hon fortfarande lika söt och pigg som för tio år sedan! Jag och Anna förberedde hela morgonen, eller jag väckte Anna vid 12 eftersom hon jobbade sent igår och behövde sömnen. Vi fixade iallafall ihop en krämig pastasallad med kyckling och pesto, och sedan en Pavlova-tårta till efterrätt! Anna fixade väl det mesta men jag är ändå nöjd över min insatts och gjorde nog allt lite enklare. 
Resultatet blev underbart kan jag lova er och vi hade en väldigt trevlig dag tillsammans. Anna drog sedan för att jobba igen och jag drog mig till Actic för ett tränningspass. Körde styrka och lite cross. Blev svettig som en gris och nu sitter jag här hemma nyduschad och insmord i lotion eftersom jag flagnar sönder. Ska ta mig en kvällsmacka med mamma och sedan ska vi mysa ihop oss framför en film ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0