the anonymous has spoken

Kom hem för en stund sedan efter att ha spenderat hela min eftermiddag på mejeriet. Blev att baka för det mesta och allt gick awesome. Ska bara skicka över lite arbeten innan jag lägger mig. Imorgon är det både matteprov och engelskaredovisning som ska göras, och jag gissar på att engelskan kommer gå åt helvete. Har inte ens strivigt klart det. Sedan på fredag är det spanska prov och känner som att de inte heller kommer gå sådär strålande. Men man kan ju inte vara bra på allt helt enkelt. Bara att bita ihop. Längtar så dant till hösten, ingen samhällskunskap, historia, språk & mindre idrott!

Imorgon kommer iallafall vara en härlig dag, eller iallafall efter fyra då skolan slutat. Kommer dra till Actic på direkten. Sedan ska jag umgås med min familj, det gillas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0