Euphoria

Brukar aldrig kolla på dessa tveprogramen som melodifestivalen ohså men ikväll har jag faktiskt följt med hela Eurovision sångtävlingen! Tillsammans med Natalie och mamma hade vi en himla trevlig stund i soffan. Dömde de olika länderna och fick oss några skratt ibland. Mumsade även på lite naturgodis och annanas så min tunga är alderless sträv nu haha. Stolt över att Loreen vann, och himla duktig var hon ju även att jag tyckte att hon skulle klämma i lite extra!

Annars så har jag haft fullt upp i både igår och idag.
Gårdagen spenderades i solstolen i ett par timmar efter skolan. Men märkte att jag började skifta färg till rött så drog mig till Actic för ett styrkepass istället. Därefter drog jag mot staden med Natalie, hon skulle äta på Morella och fick även lite mer sällskap av Anna och hennes vänner. Satt senare i solnedgången på löga tillsammans med Elin men avslutade fredagen hemma hos Natalie med filmen This means war och Alexanders goda chokladkaka! Och eftersom Natalie inte somnade denna kvällen så kan man ju konstatera att filmen var bra.

Idag har jag hjälpt till hos mormor under den molniga och regniga morgonen. Sedan gick jag till stan för att möta Natalie och kolla på alla vackert uppklädda människor som skulle på balen. Gick över väldigt fort dock och avslutade med att äta en kycklingsallad med familjen på Sahara. Natalie och jag har också hann också med att ta en promenad med Zorro i kvällssolen innan vi satt oss bänkade i soffan.
Nu ska jag sova, imorgon är det morsdag och jag hoppas ni visar lite extra kärlek till er moder!
4 iphonebilder från igår & 2 från idag

Kommentarer
Postat av: natalie

fan vad söt jag är med min pizza!!!

2012-05-27 @ 23:24:25
URL: http://natalierooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0