Jag är fast i en vana

Veckan går lika fort som vanligt och onsdagen går redan mot sitt slut. Jag har haft ganska fullt upp med körteori, mycket övningkörning, storstädning hos mormor, shoppingtur med mamma och ett par träningspass på träningsvärket. Nu sitter jag i soffan efter att ha kollat igenom fysiken lite och kollar på helt sjukt med mamma. David Hellenius får ju in ett par sköna komentarer och man kan ju inte annat än skratta åt att vissa människor som tydligen inte förstår vad som är helt sjukt, och då syftar jag på alla korkade myter som de tar upp. 
Resten av min vecka fortsätter i samma inbokade bana och på fredag drar jag till stockholm över helgen för att besöka Anna, ska bli så himla skönt. Jag och mamma får också chansen till att besöka huvudstaden där Anna för tillfället praoar under en månad. Lyxar till det lite med hotell (hotellfrukost♥), shopping och bara njuta i vårsolen. 
2x mig som ego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0