Den som växer och blir stor, vet exakt var värken bor.

Ja, träningsvärken bara växer och växer i benen på mig. Ketterbells i måndags, två styrkepass i går i skolan & så spinning ikväll. Benen fortsätter iallafall fungera så får väl se hur det känns i morgon! Var faktiskt skönt att cykla ut benen under själva passet.. Vägen hem gick värre.
Annars så var jag och hälsade på min mormor och morfar en stund idag efter att ha ätit en god middag här hemma med mamma. Igår var Natalie kvällen höjdpunkt då jag spenderade någon timma vid hennes köksbord.
För tillfället är jag också väldigt trött. Har suttit i över två timmar med min familj och försökt komma fram till en passande resa för oss men det går inte så fort fram på den fronten. Är en ganska ordentlig planerare när det kommer till vissa saker så kan kanske vara lite hård ibland. Nu ska jag sova och tänka mer på allt i morgon istället, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0