I never know what's comin', Forever fascinated.

Godmorgon solstrålar!
Sitter och dricker morgonkaffet och det ser ut att bli en underbar dag idag. Har endast en lektion och efter det kommer min syster & mamma och hämtar mig för att åka till Norrköping eller Linköping. Har inte bästemt oss riktigt vart än men ska åtminstone ha en härlig dag tillsammans med lite shopping! Alltid härligt att spendera lite kvalitets tid med lillfamiljen. 
Vet dock inte riktigt hur jag ska ta mig fram ordentligt idag. Har träningsvärk i baklåren efter kettlebellsen i söndags och spinningen igår. Körde faktiskt puls igår på spinningen för fösta gången och jobbade ihjäl mig. Fick helt fel maxpuls inskriven så kom inte upp mer än till "något ansträngande" när jag körde fullt ut, men annars var det kul! 
Nu ska jag ut i köket och laga lite frukost till mig och mamma, ha en bra dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0