2 Mars

Min lördag började lite slappt i soffan framför tven tillsammans med Gustav. Senare gick jag ner till staden med Natalie för att kolla lite i den nya Gina tricot butiken som äntligen öppnat här i viken. Fick faktiskt också med mig en snygg skjorta hem! Lagade sedan middag med mamma som vart hur gott som helst. Spenatfylld ravioli med strimlad lövbiff och kantarellsås, mums. 
Såg senare melodifestivalen hos natalie med hennes lilla kusin som gjorde gulliga flätor på oss och vi avslutade sedan dagen hemma hos mig med filmen The Intouchables, chokladdoppade jordgubbar, vindruvor och för mycket ananas. Nu ska jag krypa ner i sängen för att sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0