So I put my faith in something unknown

Måndagens pluggdag blev rätt lyckad. Fick nästan hela idrottsuppgiften klar och svenskan börjar också se ganska hel ut. Inlämningsuppgifter är inte min favorit när det gäller inlärning, det tar för mycket tid helt enkelt. Mycket bättre med prov som man går över på någon timma! Imorgon är det alltså fysikprov för min del och även att jag inte förberett mig så mycket så känner jag mig rätt säker. Har en lång håltimma innan provet så tänkte läsa igenom det viktigaste då och även fixa det sista på de andra ämnenas uppgifter under väntan.
Annars så har jag också varit på ett kvällspass på kettlebell. Höjde även vikten denna gång så ett extra plus till mig idag! Tänkte också planera morgondagen med pappa men han vägrar lyfta upp luren, så om du ser detta pappa så kan du väl ringa mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0